GigaLash v novom šate

floating-leaf
floating-leaf

Sérum na predĺženie mihalníc GigaLash už niekoľko rokov úspešne používajú tisícky z vás. Za celú túto dobu sa na dizajne séra nič nezmenilo a jeho kvalita bola vždy na vysokej úrovni. Teraz ale prišiel čas na inovácie, aby bolo sérum GigaLash ešte kvalitnejšie a priateľskejšie k užívaniu.

Čo sa na GigaLash zmenilo?

Prechádzame s pôvodnej zlatistej lakovanej fľaštičky k úplne novej, priehľadnej, ktorá je odolnejšia a podľa názoru mnohých je aj elegantnejšia. Fľaštička je teraz menej náchylná na rozbitie pri páde na zem. Zvýšila sa aj jej tesnosť, takže aj pri slabšom utiahnutí uzáveru nebude v kabelke pretekať. Fľaštička má upravený stierací element, ktorý pri z aplikátora odstráni zbytočné sérum. Sérum tak ostane iba tam kde má a z aplikátora nebude zbytočne odkvapkávať na zem.

Neostali sme však iba pri dizajne a technických úpravách. Chceli sme aby sa sérum pohodlnejšie používalo. Inovácia sa pre to dotkla aj samotného aplikátora ktorý má jemnejšie syntetické chĺpky. Tie sú vytvarované do ostrého ihlana, a na jeho konci sú chĺpky hrubé iba niekoľko nanometrov. To umožňuje oveľa lepšiu manipuláciu pri nanášaní.  Chĺpky aplikátora majú príjemnú pružnosť a sérum nanáša pohodlnejšie.

Telo aplikátora je vyrobené z tuhšieho materiálu, takže sa pri manipulácii neohýba. Znamená to ešte presnejšie a pohodlnejšie aplikovanie séra. Veríme že tieto inovácie vám každý deň ušetria niekoľko sekúnd vášho času a možno aj trochu nervov.

Čo sa na GigaLash naopak nezmenilo?

Sérum GigaLash má napriek inovácii fľaštičky naďalej rovnaké kvalitné zloženie. To už roky funguje a robí vaše riasy oveľa dlhšie. Preto sa n ňom nič nemenilo a účinkuje stále rovnako dobre 🙂

Nové sérum je už v týchto dňoch distribuované ku vám. Čoskoro budú aj nové obrázky na e-shope.

Nová reklama na GigaLash

Spolu so zmenou obalu sme vytvorili aj novú video reklamu, ktorú môžete často vídať na sociálnych sieťach.